Menu

Retourprocedure

CropX B.V. kent 2 soorten retourzendingen:
1. Garantieafhandeling: is van toepassing op alle producten die binnen de garantieperiode defect zijn geraakt en aan CropX B.V. worden aangeboden. CropX B.V. behoudt het recht alle producten die onder garantie worden aangeboden, te controleren op schade of andere gebreken. Na ontvangst van het defecte product wordt zo snel mogelijk vastgesteld of er sprake is van garantie, en hoe het zal worden hersteld. Het recht op garantie vervalt indien gebreken of schade, geheel of ten dele, het gevolg zijn van onjuist gebruik dan wel anderszins te wijten zijn aan de klant. Indien blijkt dat het product geen defect vertoont, betaalt de aanvrager € 75 onderzoeks- en transportkosten.

2. Reparatie: is van toepassing op producten die buiten de garantieperiode defect zijn geraakt en ter reparatie worden aangeboden. Na ontvangst van de retourzending stuurt CropX B.V. een prijsopgaaf toe welke voor akkoord door de aanvrager ondertekend dient te worden. Als geen reparatieopdracht volgt, wordt er € 75 aan onderzoeks- en transportkosten in rekening gebracht.

De retourprocedure geldt voor alle retourzendingen. Voor retourzendingen dient een retournummer te worden aangevraagd. Dit kan op werkdagen van 8.30 tot 17.00. Neem hiervoor contact met ons op via +31 88 3226600 of service@cropx.com. Na registratie van de aanvraag ontvangt de aanvrager per mail een retourformulier met daarop het retournummer. Het retourformulier dient duidelijk zichtbaar aan de buitenkant van de verpakking te worden aangebracht. Retourzendingen die zijn voorzien van een onduidelijk of onvolledig ingevuld formulier worden geweigerd.

Defecte producten kunnen na toekenning van het retournummer door CropX B.V. aan ons worden opgestuurd. Defecte producten die zonder kopie van pakbon of factuur worden opgestuurd, worden als vallend buiten garantie in behandeling genomen. Aan de garantieafhandeling op het retourformulier kunnen geen rechten worden ontleend.

Producten worden geretourneerd voor risico van de aanvrager en dienen goed te zijn verpakt voor transport. De aanvrager is zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport naar CropX B.V..

Vóór verzending bepaalt CropX B.V. op welke wijze de goederen naar CropX B.V. worden verzonden. Kosten voor verzending van reparatiegoederen zijn voor rekening van de aanvrager. Kosten voor verzending van garantiegoederen zijn voor rekening van CropX B.V..

Retourzendingen kunnen worden verzonden naar: CropX B.V., Warmoltslaan 10, 9752 GR Haren, Nederland.

Dacom is nu officieel CropX!

Je hebt het misschien al gemerkt: Dacom is nu officieel CropX geworden. En met deze nieuwe naam komt ook een nieuwe website! Ondanks de verandering van naam blijven onze producten en diensten hetzelfde! Je kunt nog steeds vertrouwen op de kwaliteit van Dacom en onze producten gemakkelijk online bestellen in onze webshop.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via service@cropx.com. We helpen je graag verder!